سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند چنان زى که در تو طمع نبندند . [نهج البلاغه]
بیا با هم تا به دریا برسیم

آب شیرین کن می خوام بخرم .به نظرت چی خوبه ؟
-نمیدونم  ،میگن آمریکاییش از همه بهتره.
-آره تو بازار بهتر از آمریکایی پیدا نمیشه .
چند روز بعد....
-نمیدونم چرا آب شیرین کن ،آبو شیرین نمیکنه؟
چرا مگه آمریکایی نخریدی ؟
آره ،ولی نمیدونم ایدشاید ما تو نصبش یه جایی اشتباه کردیم .امکان نداره جنس آمریکایی خراب باشه....

22 بهمن که میشه صبح زود (ساعت 9)از خواب بیدار میشیم که بریم راهپیمایی که مثلا چه کار کنیم بریم شعار بدیم :مرگ بر آمریکا.
یه چند ماه بعد روز قدس بعد از سحر به مامان اصرار می کنیم (البته به جز خودم کسی نمیگه)که حتما صبح زود بیدارم کن که برم راهپیمایی.با زبون روزه بیشتر وقت ها هم زیر تابش مستقیم خورشید ،از سر صفاییه تا حرم داد میزنم مرگ بر آمریکا.
اما خودمونیم ،یواش بگم که کسایی که همین حرف رو هر سال بهم میزنن نشنون . این مرگ گفتن ها و شعار ها چه ضرری به آمریکا و دوستاش می رسونه .حالا نه این که هیچ چی هم نشه ولی اونی که باید بشه نمیشه .
دیگه کار از حرف گذشته وقت عمله .29 ساله داریم این حرفا رو تکرار میکنیم .اما چی کار کردیم ؟
همه ما ایرانی ها آدم های جو گیری هستیم .یه چیزی که میشه جو مارو میگیره ،هم چین حرف میزنیم هرکی ندونه فکر میکنه حالا می خواییم چه کار کنیم .
خداییش چند تا از ما خودمون رو ملزم کردیم که جنس آمریکایی و اسرائیلی نخریم .چند نفر از ما بچه مسلمونای شیعه قضیه دانمارک و تحریم جنس های دانمارکی رو ادامه میدیم ؟
نمیدونم شاید تک وتوک.اما بنازم به اراده برو بکس هم پیمان امریکا.وقتی گفتن تحریم یعنی تحریم .دیگه بالا و پایین نداره .روز قدس که میشه توی قطعنامه ای که مثلا قراره ما تاییدش کنیم یه بندش رو حسابی کوبنده میخونیم و حسابی هم با الله اکبر تاییدش میکنیم .حالا اون بند چیه ؟بند تحریم کالاهای صهیونیستی .اما چند تا از ما کالاهای صهیونیستی رو میشناسیم تازه واسه خیلی از ما استفاده از همچین مارکهایی یه جور افتخاره :
TOMMY,TIMBERLAND,CAT,PIEER CARDIAN,...
یه چیز یواشکی بگم ،الان یه لباس تنمه که مارکش
TIMBERLAND
اما خداییش تو  یه مورد میتونم به خودم افتخار کنم اون چی بود این بود که از روزی که فهمیدم
coca colaیه کالای صهیونیستیه که توی طراحی مارکش اسلام ستیزی رو داد میزنه دیگه هیچ وقت از اون نمیخورم.از روزی که فهمیدم pepsiاز کجا اومده دیگه از اون هم نمیخورم .به همه دوستام هم این جمله رو میگفتم (هنوز هم میگم)که یه ایرانی مسلمان واسه چی باید پول خودش رو برای ذخیره اسرائیلی ها بده .راستی میدونستید  :    .Pay EachPenny Saves Isralاگه زبانتون در حد پاس هم باشه متوجه میشید یعنی چی ولی واسه اونایی که هنوز زبان پاس نکردن میگم:هر پنی که پرداخت میکنی ذخیره میشود برای اسرائیل.
هر چند که این طرز تفکرم باعث خنده های تحقیر آمیز خیلی از دورو بریهایی که در این مورد زمین تا آسمون با من فرق میکنن میشه ،اما خیلی برام مهم نیست از اون جایی که به درستیش اطمینان دارم اصلا مهم نیست .امیدوارم یه روز به یه باوری برسم که دیگه از هیچ جنس آمریکایی و اسراییلی استفاده نکنم ؛امیدوارم یه روز به جایی برسم که وقتی میگم مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل یه حرفی زده باشم که باتمام وجود بهش عمل کرده باشم .
یه امیدوارم دیگه هم بگم ؛اونم این که امیدوارم این باور به همه افراد کشورم و همه جهان اسلام برسه و بتونیم به اتحاد ملی و انسجام اسلامی که پیام امسال رهبر عزیزمون بود برسیم.  



sahar ::: جمعه 86/8/4::: ساعت 12:37 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 24
کل بازدید :127099

>> درباره خودم <<

>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بیا با هم تا به دریا برسیم

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<


































>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<